Reklama na webe Snopes.com sa javí ako spoľahlivá alebo spôsobuje problémy s mojím počítačom. Môžete sa ho zbaviť?

Reklamy, ktoré vidíte na Snopes.com, poskytujú spoločnosti Google, Amazon, Facebook a ďalšie rozsiahle reklamné burzy. Poskytujú sa používateľom na základe mnohých faktorov, okrem iných napríklad: obsahu webovej stránky, histórie prehliadania a miesta, kde sa nachádzate.

Snopes má malú kontrolu nad tým, ktoré reklamy sa zobrazia na vašej obrazovke, keď navštívite našu stránku. Udržiavame však agresívne kontroly kvality, aby sme zabránili tomu, aby sa do mixu dostali klamlivé alebo „clickbait“ reklamy. Zlí herci niekedy maskujú škodlivé reklamy a škodlivý softvér, aby obišli naše kontroly kvality a kontroly našich partnerov. Robíme všetko pre to, aby sme túto činnosť monitorovali a blokovali tých zlých aktérov, keď a či sa dostanú cez.

Robíme všetko pre to, aby boli reklamy, ktoré prevádzkujeme na našich stránkach, čo najnevhodnejšie a filtrujeme reklamy, ktoré obhajujú stranické politické kauzy alebo kandidátov, nadmerne blikajú, obsahujú materiály pre dospelých, prehrávajú (nie sú iniciované) zvukom, reprodukujú viac okien, automaticky spúšťať sťahovanie, inštalovať malvér alebo zavádzajúcim spôsobom tvrdiť, že návštevníci vyhrali súťaže alebo hlásili prítomnosť vírusov alebo spyware.



Pretože však každý deň rotuje na našom webe niekoľko miliónov rôznych inzerentov, nemôžeme si zobraziť ukážku všetkých reklám zobrazených na našom webe (a skontrolovať všetky weby, na ktoré odkazujú), takže niekedy nemáme vedomosť, že ich nesieme reklama, ktorá porušuje tieto pokyny, kým nás na to čitateľ neupozorní. (Niektorí inzerenti zámerne menia svoje mená z mesiaca na mesiac alebo nenápadne menia vopred schválené znenie reklamy, aby obišli filtre a oklamali reklamné agentúry a správcov webových stránok, ktorí ich reklamy predtým vylúčili.)

Ak narazíte na problém s akoukoľvek reklamou na našom webe, okamžite nás kontaktujte na čísleadopts@snopes.com. Uveďte čo najviac podrobností (napr. Meno inzerenta, popis reklamy alebo snímka obrazovky z reklamy). Upozorňujeme, že bez týchto podrobností (najmä snímok obrazovky) je pre nás často ťažké identifikovať konkrétny problém, pretože veľa reklám je geograficky zacielených na konkrétne krajiny alebo regióny USA a ak geografické zacielenie vylučuje oblasť, v ktorej žijeme, môžeme “ Nevidíme reklamy sami.