Pomohla FloraSpring 65-ročnému mužovi ‚vykukovať 42 libier‘?

floraspring pooping habit 65 ročný y / o yo človek vykukne 42 libier bod obrodenia LLC laboratóriá Dr. Steven Masley MD

Obrázok prostredníctvom Jasmin Sessler / Pixabay

Nárokovať

Obrázok ukazuje 65-ročného muža, ktorý mal po použití doplnku na chudnutie FloraSpring črevné pohyby v hodnote 42 libier.

Hodnotenie

Vymykané Vymykané O tomto hodnotení

Pôvod

Nie každý deň sa čitateľom zobrazí platená online reklama, ktorá popisuje kumulatívnu váhu stolice niekoho iného.

Jedna takáto reklama na doplnok na chudnutie FloraSpring znie takto: „65 ročný človek vyletí 42 libier.“ Podobná videoreklama na YouTube tiež sľubovala „kakajúci zvyk“ pre zákazníkov, ktorí užívajú FloraSpring.



Po prvé, toto je reklama hostená spoločnosťou Google, ktorá tvrdí, že 65-ročný muž mal 42 kilogramov stolice:

floraspring pooping habit 65 ročný y / o yo človek vykukne 42 libier bod obrodenia LLC laboratóriá Dr. Steven Masley MD

Fotografia v klamlivej reklame však neukazovala muža, ktorý „vyvalil 42 libier“ (nemal vlastne ani 65 rokov). Bolo to pôvodne zverejnené fotografa Pavla Ladziaka v roku 2017.

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

Príspevok zdieľaný poľským Vikingom (@pavel_ladziak)

V roku 2017 Bodybuilding.com hlásené že Ladziak nebol ani zďaleka vo veku 65 rokov:

„Pawel Ladziak, 35-ročný poľský profesionál v oblasti fitness a osobný tréner, spôsobuje senzáciu na Instagrame zámerným starnutím. Jeho cieľ: vyzerať čo najsvalnatejšie a najstaršie. “

Nič nenasvedčovalo tomu, že by Ladziak mal akékoľvek zapojenie sa do inzercie „Muž poops“ alebo o tom vedel. Oslovili sme ho a tento príbeh budeme aktualizovať, ak budeme počuť.

Zavádzajúca reklama viedla k vytvoreniu seminára v štýle videa na celej obrazovke na webe FloraSpring. To bolo popísané ako „doplnok na chudnutie, ktorý pomáha v procese chudnutia tým, že zvyšuje metabolizmus človeka.“

Červená čiara v dolnej časti obrazovky spočiatku vyzerala ako indikátor priebehu videoprehrávača. Zdá sa však, že linka bola súčasťou samotného videa. Pohyboval sa pomerne vysokou rýchlosťou na začiatku videa, čo malo za následok, že jeho prevádzková doba by bola krátka (ako to sľubuje reklama). Linka však neskôr po zvyšok prezentácie spomalila na plazenie.

Asi po 80 sekundách videa videozáznam oznámil: „Za ďalších 6 minút a 27 sekúnd sa dostanete do zákulisia súkromnej kliniky Dr. (Stevena) Masleyho.“ Video však trvalo dobre vyše 45 minút.

Divákom, ktorí sa pokúsili opustiť stránku s videom, sa zobrazilo oznámenie. Stálo na ňom: „ČAKajte! SKÔR AKO JSTE… PREČÍTAJTE SI SPRÁVU ZADARMO OD DR. MASLEY OKAMŽITE SLEDOVANIE TOHOTO VIDEA TERAZ ... KLIKNITE SEM HNED TEĎ. “ To viedlo k pomerne zdĺhavému stránke s úvodom od Dr. Stevena Masleyho, MD.

Táto stránka údajne predstavuje príbehy o úspechu FloraSpring. The obrázky vedľa príbehov boli z nesúvisiacich webových stránok. Napríklad jeden z obrázkov bol z a YouTube video ktorý obsahoval tanec. Ďalšia zrejme pochádzala zo satirickej webovej stránky ClickHole .

Kontaktovali sme spoločnosť Revival Point LLC, spoločnosť, ktorá predáva FloraSpring. Spýtali sme sa na reklamu, ktorá tvrdila, že 65-ročný muž vypustil 42 libier fekálnej hmoty. Názov spoločnosti bol v reklame „Revival Point Labs“.

Hovorca spoločnosti tvrdil, že za to môže pobočka. Tiež uviedli, že reklama bola porušením zmluvných podmienok spoločnosti:

Túto reklamu nezobrazuje Dr. Masley alebo spoločnosť Revival Point LLC.

Muž na fotografii nepredstavuje zákazníka spoločnosti Revival Point LLC a reklamná kópia nepredstavuje žiadnu zo štúdií podporujúcich zložky produktu.

Hovorca neskôr uviedol, že „odoslali odkaz na Google Adwords, aby odstránili reklamný účet, ktorý zobrazuje reklamy.“ Tiež nám povedali, že „ukončili odkaz z týchto reklám a natrvalo odstránili pridruženú spoločnosť“.

Spýtali sme sa na nesúvisiace fotografie v príbehoch o úspechu. Povedali nám, že tieto tri príbehy predstavovali pacientov Masleyho, ale skutočné mená a fotografie boli zmenené z dôvodu ochrany osobných údajov:

Pokiaľ ide o fotografie na dlhšej stránke, títo ľudia predstavujú troch pacientov Dr. Masleyho, ale ich mená a fotografie boli zmenené, aby bola ich identita súkromná. Z dôvodu ochrany osobných údajov lekára / pacienta nemôžeme s Dr. Masleyom poskytovať žiadne ďalšie informácie o týchto pacientoch alebo ich anamnéze.

Fotografie na stránke boli nahradené licenčnými snímkami.

Po našom e-maile spoločnosti Revival Point LLC originálne obrázky boli zmenené na fotografie .

Narazili sme aj na a YouTube video , ktorý chcel ukázať videoreklamu FloraSpring o „kakajúcom zvyku“. Masley sa objavil vo videu, ktoré podľa všetkého bolo zaznamenané na obrazovke a zverejnené používateľom YouTube. Reklama mnohokrát uvádzala výraz „hovienko“ a „hovienko“. Malá rohová fotografia Masleyho zodpovedala profilovému obrázku na a Kanál YouTube pre laboratóriá Revival Point Labs.

Voice-over skript reklamy sľuboval s FloraSpring „kakajúci zvyk“:

Dobrou správou je, že tento návyk je zvykom, s ktorým môže každý začať kedykoľvek a v akomkoľvek veku. Pomôže spáliť kilá tuku, obnoví energiu, vypne chute a áno, pomôže vám mať úžasné hovienka.

Kakať častejšie. Lepšie kakať. Urobte svoje hovienka tuhšími, a napriek tomu vyjdite oveľa ľahšie, a to všetko pri vyplavovaní kilogramov tuku a vypúšťaní týchto prebytočných kalórií a tuku priamo zo zadku do toalety a rovno do odtoku.

Spýtali sme sa spoločnosti Revival Point LLC na reklamu „Kakajúci zvyk“ FloraSpring. V odpovedi odpovedali: „Zdá sa, že to nie je od nás alebo k nám nie je pridružené.“

Stručne povedané, obrázok v online reklame neukazoval 65-ročného muža. Po užití lieku FloraSpring tiež „nevykľul 42 libier“. Mužom v reklame je Ladzia, poľská fotografka. Je mu neskoro 30. rokov a starne, aby vyzeral staršie ako hobby. Spoločnosť Revival Point LLC tvrdila, že reklama Google a videoreklama YouTube „pooping habit“ neboli vytvorené ich spoločnosťou.